Devolucions, reemborsaments i canvis

Devolucions

Pot retornar la seva comanda, o qualsevol part del mateix, per rebre un reemborsament complet si no està satisfet / a per qualsevol motiu.
Per a això, ha de registrar la seva devolució en un termini de 14 dies des que va rebre la seva comanda i enviar els productes de tornada al venedor segons les seves instruccions en un termini de 14 dies des d’haver registrat la seva devolució.
En cas que hagi realitzat una comanda a través de diferents venedors, haurà de seguir les instruccions de cada venedor.

Per començar amb el procés de devolució:
En cas que la informació sobre el procés de devolució hagi estat inclosa en el seu paquet, seguiu aquestes instruccions per tornar correctament el paquet al venedor. Si disposa de la informació necessària per a la devolució, no cal que es comuniqui amb nosaltres per tal cosa.
Si no disposa d’ella, consulteu el Centre d’ajuda (al clicar a la pàgina anterior) i respongui a algunes preguntes breus per rebre un formulari de devolució amb les instruccions concretes.

Nota important: Totes les comandes han de retornar directament a venedor o venedors. No realitzi cap devolució a l’oficina central de ccv.cat . No ens farem responsables de cap producte que hagi estat retornat directament a ccv.cat.

Tingueu en compte que no s’accepta devolució dels següents productes:

  • Productes que han estat personalitzats o fabricats segons les seves indicacions.
  • Productes que puguin deteriorar-se ràpidament.
  • Productes amb protecció sanitària o d’higiene que hagin estat oberts mascaretes, bates, EPI’s.
  • CD, DVD o programari per a ordinadors en cas que hagin estat oberts.
  • Diaris, revistes i publicacions periòdiques.

Informació addicional:
Els productes que es retornin han d’estar en condicions aptes per a la seva venda.
Els productes que es retornin han d’estar sense usar, amb l’etiqueta i l’embalatge original.
Els productes han d’estar embalats de manera tant el producte com la forma d’embalatge (si s’aplica) no es danyin durant el transport. Tant ccv.cat com els seus venedors no es fan responsables dels danys que la mercaderia pugui patir durant el transport.
Vostè és responsable de les despeses d’enviament de la devolució llevat que hagi rebut un producte defectuós o danyat.
En el cas que realitzi la devolució de tots els productes d’un venedor en concret, li farem un reemborsament de les despeses originals. Tingueu en compte que en cas que hi hagi utilitzat enviament urgent per a la devolució, nosaltres només li farem un reemborsament de les despeses d’enviament estàndard.
En cas que hagi comprat a través de diversos venedors, envieu els productes de manera individual a cada venedor.
Es recomana que utilitzi un servei amb seguiment d’enviament, que contracti una assegurança si el valor del producte ho requereix i que conservi el justificant d’enviament. Tant ccv.cat com els seus venedors no es fan responsables dels productes que es perdin durant una devolució.
En el cas que la devolució sigui internacional, assenyali que és una «DEVOLUCIÓ DE PRODUCTES» per evitar que el venedor incorri en despeses de duana al rebre la seva devolució.

En cas que una devolució no compleixi amb aquestes condicions, és possible que la devolució sigui rebutja i retornada o s’ofereixi un reemborsament parcial.

Productes danyats o defectuosos
Si la seva comanda ha arribat danyat o té algun problema amb algun producte que hagi comprat, faci una consulta al venedor com més aviat millor Per a això:

Visiteu el Centre d’ajuda (al clicar a la pàgina anterior) i respongui a algunes preguntes breus.
Recordeu que: la majoria dels venedors li demanaran una fotografia o un vídeo on es pugui veure el mal, el defecte o l’article incorrecte que hagi rebut per poder oferir-li una solució. Les solucions més comuns per resoldre qualsevol problema relacionat amb productes danyats o defectuosos són:

El venedor pot enviar-li el mateix producte.
El venedor pot oferir un descompte en els productes que pugui quedar-se perquè els danys siguin menors.
En cas que un venedor no pugui enviar-li el mateix producte i vostè no vulgui acceptar un descompte, pot cancel·lar la seva comanda i retornar els productes per obtenir un reemborsament íntegre. Alguns venedors poden oferir recollir els productes i li proporcionaran una etiqueta perquè la devolució sigui gratuïta. En cas que un venedor no pugui recollir els productes o no li pugui proporcionar una etiqueta de devolució gratuïta, les despeses d’enviament correran al seu càrrec.

Rebuig del lliurament

Si vostè rebutja el lliurament de tot la seva comanda o part d’ell (en cas que els productes o l’embalatge no sembli estar danyat o sigui defectuós), es podran descomptar de el reemborsament dels productes les taxes i despeses a què incorri el venedor pel fet que un paquet hagi estat rebutjat. S’aplicarà el mateix en el cas que el seguiment indiqui que s’ha intentat fer el lliurament i que l’article està a l’espera de ser recollit en un dipòsit postal si aquest no es recull i és retornat al remitent.

Reemborsaments

Rebrà el reemborsament en un termini de 14 dies des de que el venedor hagi rebut els productes.
En cas que un venedor li ofereixi recollir els productes, el reemborsament es realitzarà en un termini de 14 dies des de la cancel·lació de la comanda.
Rebrà un correu electrònic quan el venedor hagi rebut els productes i hagi acceptat la devolució.
Els reemborsaments es realitzaran mitjançant la mateixa forma de pagament que va utilitzar durant la compra.
Els reemborsaments solen trigar entre 1 i 5 dies laborables a aparèixer reflectits en el seu compte bancari, encara que depenen de la forma de pagament que va utilitzar.
Canvis
Malauradament, no podem realitzar canvis de productes. Per realitzar una devolució, utilitzeu la informació que apareix més amunt.

Catàleg